Forum Wszystko o grach
Porady,kody,recenzje,solucje do gier!!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poradnik do Rozen Throne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o grach Strona Główna -> Poradnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoulMaros
Administrator



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sprzed kompa

PostWysłany: Czw 18:48, 03 Sie 2006    Temat postu: Poradnik do Rozen Throne

Porady ogólne

Nieumarli

Zmiany wprowadzone w tej frakcji są najlepiej ze sobą powiązane, nowe specjalne zdolności wykorzystane odpowiednio mogą sprawić, że do bitwy będziesz wysyłać kolejne fale ożywieńców, nie kłopocząc się o koszta. A oto, jak to osiągnąć:

PODPOWIEDŹ 1. Potrzebne będą cztery Wozy z Mięsem dysponujące zdolnością Ekshumacja - one będą odpowiedzialne za dostarczanie surowca do tworzenia armii.



Nowe jednostki w ciekawy sposób urozmaicają rozgrywkę. Na szczęście nie naruszają wyważenia gry.
PODPOWIEDŹ 2. W Wozach musi przebywać czterech Nekromantów. Powinni dysponować jak największymi możliwościami, konieczne jest odkrycie Długowieczności Szkieletów i Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami. Dzięki temu Nekromanci będą tworzyć ze zwłok wypadających z Wozów z Mięsem kolejne oddziały Szkieletów i Szkieletów Magów.

PODPOWIEDŹ 3. Będziesz musiał zadbać o "zasilanie" zasobów many Nekromantów. Wystarczą dwa Obsydianowe Posągi z uaktywnioną zdolnością Dotyk Ducha, by zwiększyć ich wydajność. Ostatni element jest przydatny, lecz niekonieczny. Możesz dołączyć do "ruchomego cmentarza" bohatera: Rycerza Śmierci lub Władcę Podziemi. Pierwszy z nich może co pewien czas stworzyć ze zwłok ożywieńców, którzy co prawda będą działać tylko przez określony czas, jednakże będą niezniszczalni. Drugi z bohaterów jest w stanie ze zwłok tworzyć Żuki Ścierwojady.

Za pomocą Wozów można wytworzyć dużą liczbę szkieletów wystarczającą do wyniszczenia dowolnego przeciwnika. Fala za falą, w końcu osiągniesz swój cel - a w odwodach będzie czekać nienaruszona armia.

Nocne Elfy

PODPOWIEDŹ 4. Górski Olbrzym to pancerna jednostka, powolna, lecz wytrzymała. Warto, abyś pamiętał o wyposażeniu tych miłych koleżków w Bojowe Maczugi - dzięki temu przez pewien czas będą zadawali imponujące obrażenia.



W dodatku każdej frakcji przypadła w udziale jedna zupełnie nowa jednostka latająca. To bardzo ciekawy pomysł twórców gry.
PODPOWIEDŹ 5. Zaklęte Smoki grupuj w oddziały po 5-6 sztuk i trzymaj w odwodzie, aby w odpowiednim momencie rzucić je na nieprzyjacielskie jednostki używające magii.

Przymierze

PODPOWIEDŹ 6. Łamacze Zaklęć są odporni na magię, więc doskonale współpracują z Magiem Krwi i jego czarem Uderzenie Płomieni. Gdy dochodzi do zwarcia, możesz zesłać płomienie na Łamaczy Zaklęć i ich przeciwników - tylko wróg odniesie rany.

PODPOWIEDŹ 7. Jeźdźcy Smoczych Jastrzębi sprawdzają się jako jednostki szturmowe - uniemożliwiają działanie wież obronnych przeciwnika, a wysoka mobilność pozwala uderzać w dowolny punkt oporu.

Orkowie

PODPOWIEDŹ 8. Możesz tak zaplanować atak na wrogą bazę, aby zalać ją morzem płomieni. Wystarczy wynaleźć Płonącą Oliwę dla Katapult, a jako wsparcie dla tego ataku wysłać Jeźdźców Nietoperzy. Jednostki regularne powinny czekać poza polem ataku, aby przechwycić poparzonych obrońców, gdy ci spróbują dotrzeć do katapult. Pasterz Duchów przydaje się tylko wówczas, gdy dysponujesz dużymi siłami Taurenów - może wtedy wskrzeszać zabitych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dark Devil
Przyjaciel



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:42, 24 Sie 2006    Temat postu:

KULTOWA gra ORKI ŻĄDZĄSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o grach Strona Główna -> Poradnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin